11 frågor, 11 svar

1. Rött eller vitt vin? Båda, rött till köttet, vitt till festen och rosé till grillen ;) 2. Vilken är din favorit färg? Vitt går alltid hem hos mig. Är det en färg förresten? 3. Om du fick leva resten av ditt liv på en öde ö. Vad skulle du ta med dig då? Endast en grej? I så fall min sambo, så han kan jaga och ta hand om mig ;) 4. Mc Donalds, Burger King eller MAX? Får nog säga Donken här :) 5. Gammal inredning eller ny och modern? Båda är fint, Äldre är snyggt med sin charm men jag personligen inreder med nytt och modernt. 6. Vilken högtid är bäst, julen, påsken eller midsommar? MIDSOMMAR! Jag gillar sol, sommar, nypotatis och blommor i håret 7. Har du tränat inför beach 2012? Kan jag inte direkt påstå. Jag är ingen soffpotatis iaf, jag har skog och mark utanför dörren 8. Hund eller katt? HUND!! 9. Om du hade en hemlig superkraft, vilken skulle du ha då? Att bli osynlig, tänk vad roligt att kunna smyga rundor och se vad folk har för sig ^^ 10. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då? Skrika mig hes, köpa bubbel, skåla med familj och vänner sen ta mitt pick och pack och dra utomlands! Men jag hade nog kommit tillbaka efter en månad eller så, hade nog saknat ihjäl mig efter alla nära och kära <3 11. Vilket är det "fulaste" namnet enligt dig? Rutger, Torkel, Brynolf dom är kanske inte direkt tjusiga ? Sen skippar jag utmaningen med att komma på egna frågor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0