2010-05-13

Hejsan bloggen.

Allt bra med alla? Jag känner mig rätt trött och nere idag, kan kanske vara vädret eller så är det för att man fick förra lönen redan den 23e och börjar märka av krisen i plånboken. Efter hyra, räkningar och andra utgifter springer pengarna fort iväg. Får leva snålt i två veckor till innan nästa kommer. Som tur är har jag snälla föräldrar och en rik pojkvän som alltid ställer upp om det skulle vara något.

Vaknade tidigt idag, var ute på en lång runda med hunden, tog mig en härlig dusch och mötte upp Emelie i stan för lite frukost. Alltid skönt att träffa henne då hon känner mig in och utan till, lätt att prata med.
Åkte och handlade lite mat och massa gott med baby precis, ska avnjuta lite kex och ostar ikväll, blir till att dricka lite vin och bara umgås med varandra, se lite Wallander. Har ju kommit ut tre nya och det går ju inte att missa.

Ska snart avnjuta en god middag, efter blir det en lång och skön promenad med hunden.  Sedan S O F F L Ä G E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0