Tjejkväll

Hej mina vänner.

Nu är det lördag och jag sov verkligen ut i morse. Det var så himla skönt och jag behövde verkligen dom timmarna sömn. Gick den vanliga morognrundan med Elsa, åt frukost, fixade mig och begav mig till stan. Köpte lite hygienartiklar, linsvätska, fyllde på mobilen (!) och köpte lite gottogtt på systemet. Ikväll blir det ju tjejkväll hos Emelie :) ska bli super roligt och jag ser verkligen framemot kvällen. Träffa nya brudar, äta gott och dricka gott tillsammans är absolut inte fel. Tror det kommer bli en toppen kväll.
Sitter nu här och har precis duschat och smörjt in mig med bus. Känner mig fräsch och är laddad inför kvällen.
Har dock inte ritkigt bestämt mig vad jag ska ha på mig, tror det blir hög svart midjekjol, vit tröja, svarta strumpbyxor och mina svarat heels med tjärnor på. Tar foto sedan och visar upp :)

Nu ska jag fortsätta göra vid mig.
Ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0