Söndag, igen

Åh det är redan söndag! Det betyder jobb imorgon. Varför går ens lediga dagar så fooort. Man  hinner ju knappt med att vara ledig. :/
Denna söndag är lika tråkig som alla andra söndagar, sen att vädret är piss gör ju inte saken bättre. Varför får Stockholm över 20 grader och strålande sol, och vi ligger på 7 grader och regn!? ORÄTTVIST!
Jag lovar, nu i veckan när man ska jobba så kommer solen att skina och det kommer vara varmt, så typiskt. Är det för mycket begärt med lite fint väder på helgerna? Tydligen.

Idag blir det inte mycket gjort. Jag har tvättat lite, det får räcka. Ska till mamma och pappa senare på lite söndagsmiddag iaf. Alltid trevligt. Ska ligga i min myshörna hela dagen och läsa klart min bok så jag kan börja på en ny :) Har en massa spännande böcker som väntar på mig.

vad har ni för planer idag?



Tiden bara flyger iväg när den inte borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0