Solig dag

Hej bloggen.
Nu har jag precis haft lunch och fixat en order. Pengarna trillar in bara :) Härligt. Säljer riktigt bra denna månaden. Skönt som attan är det. Jag tackar och tar emot mina pengar som kommer gå åt.

Idag ska jag ligga ute i solen hemma hos mamma och pappa. Ska dit direkt efter jobbet och gassa i min solstol. Satt ute på lunchen och fick fin färg på armarna. Har en timme kvar på jobbet, går så fort. Man hinner knappt hit innan man ska hem igen. Det är iof bra.
Skulle provridit hästar idag men eftersom Åsa har blivit sjuk så får det bli av på söndag istället. Hoppas att vädret håller i sig tills dess. :) Upp i sadeln igen Elaine... Tjohoo....

Nu ska jag fortsätta sälja lite till innan jag ska bege mig hem och solen.

Förresten det är ju bal idag, Ängelholms studenter får klä upp sig ordentligt och dansa och ha roligt hela kvällen. Åh jag vill med. Saknar min bal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0