och lite mer regn...

Regniga lördag!
Det har regnat nån stopp sen i morse. Finns det något tråkigare? vaknade vid nio och regnet öste ner, Elsa tittade på mig och suckade. Haha hon förstod vad som väntade. På med regnkläder, både på mig och hund och bege sig ut i det blöta. Elsa var inte direkt pigg på att vara ute och ville bara hem, jag fick dra henne runt rundan.
Åt frukost, slängde in tvätt i maskinen och började städa. Det är det jag ska spendera dagen med. Att städa, kul på en lördag. Andreas har iaf bokat biljetter till Robin Hood klockan 15 idag, så något kul kommer ändå hända.

Såg förresten att vår spishäll hade lyft upp från spisen! Nu kan vi inte laga mat på hela helgen. Får väl bli hämte mat idag och ett besök hos mina föräldrar imorgon. Andreas får ringa vaktmästaren på måndag.

Nä nu piper tvätten, på det igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0