Myst i biosalongen

Nu är jag hemma, mätt och öm i rumpan. Har spenderat nästan tre timmar i bio salongen, då jag och Andreas har sett Robin Hood. Den var faktiskt jätte bra och spännande. Det hände saker hela tiden  så den kändes inte lång på det viset. Ska bli spännande att se film nummer två.
Vi åt direkt när vi kom hem då vi var super hungriga.
Det regnar fortfarande ute, och det är super kvavt. Nästan åskvarmt.
Ikväll ska jag unna mig lite vin, se sommarkrysset och njuta av min lediga lördag kväll.
man hör musikens dunk från stan då det är krogrejs här. Tycker dock synd om dom som är där eftersom det regnar, Men dom har säkert kul ändå :) Man glömmer väl bort både tid, rum och väder efter lite groggar på barerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0