Känsla av kärlek

Hallojsan alla...

Sitter nu på mitt jobb och har lite lunch. Bara två timmar kvar sen är det dags för hemfärd.. Ska bli himla skönt.
Även om det går bra på jobbet idag så känner jag bara för att åka hem och vara tillsammans med min älskling.
Känner sånt pirr i magen och han finns i mina tankar konstant, nästan som lite nykär.. Mys!
Men innan det blir hem till min sambo ska jag hem till mamma och pappa, äta lite middag och hämta Elsa. Hon brukar vara hos dom varannan vecka då jag och Andreas båda jobbar dag. Hoppas det inte blir regn till dess, orkar inte med det. Jast nu är det uppehåll men det är moln, grått och blåst så det är väl bara en tidsfråga innan regnet kommer, hurra. 

Har inget planerat i veckan förutom träning med Elsa. Men i helgen då smäller, har fullt upp :D Tjohoo.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0