I början av ny vecka...

Måndag. Tråkigt.

Sitter på jobbet och har precis haft lunch. Huvudet värker, näsan snorar och kroppen fryser. Jag har blivit dålig under helgen. verkligen inte okej.
Tjejkvällen hos Emelie i lördes var super rolig, härliga brudar, god mat och massa god dricka. Skönt att dom alla var så snälla och trevliga. kvällen slutade nere i stan för alla utan mig tror jag, då jag valde att gå och lägga mig tidigt (!) eller nja den var ju mitt i natten men tidigare än dom flesta. Klockan ringde vid 8.30, bara tilla att pallra sig upp oh bege sig ut. Prövred två hästar i munka och oj vad roligt det var. Det är två stora hästar som båda tävlar i hoppning. Den ena 130 och den andra 110 än så länge. verkligen super roligt. Tjejen som äger dom har blivit skadad och kan inte rida på ett bra tag. Därför blir mitt uppdrag att tävla och hålla igång hästarna :)
Har dock blivit sjuk nu, började igår kväll av att jag var super trött och hade sån huvudvärk. LA mig tidigt och vaknade mitt i natten av att jag avr genom förkyld. Men jag sa till mig själv i morse att jag skulle till jobbet och jag drog mig hit. Känner dock nu att jag inte borde kommit. Kan knappt andas, lever på te och panodil. Usch stackars mig. Blir raka vägen i säng när jag kommer hem.

Måndag. Underbara Måndag ( NOT )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0