Home sweet home

Så nu är jag hemma igen.
Vi har haft det super trevligt i Göteborg. Resan upp var seg då det regnade som tusan hela vägen. Åskade när vi kom fram till hotellet. Vi fick checkat in, fixade till oss, åkte till studenten och firade henne. Tack Sophia för en jätte trevlig kväll. Grattis igen och välkommen till vuxenvärden.
Blev sent och vi somnade snabbt på hotellrummet, vaknade av klockan tidigt, åt en super god hotellfrukost, fixade oss och begav oss till Ullared. Shoppade och hade trevligt. Var super varmt då. Var hemma vid 15 tiden, hämtade hunden och gud så glad hon blev. Vi packade upp och fixade med inköpen. Beställde mat och nu sitter jag i soffan och har så sjukt ont i magen :( Ajajaj...

Det fina vädret försvann fort och nu är det kallt, blåst och massa massa dimma :(

Jag och studenten

Sophia och Anton

Jag och min fina älskling

Kommentarer
Postat av: sophia

Tack babe, underbart att ni kom! <3

2010-05-23 @ 05:44:57
URL: http://sophialofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0