Första barfota dagen.

Godkväll.

Dagen började med en lååång powewalk med Johanna. Kom hem och fixade mig åkte sen direkt till Grevie där Andreas hjälpte sin mamma med bilen. Jag och Louise var i trädgården, plockade maskrosor till ninen, busade med Elsa och njöt av värmen. Vi åt en god middag som bestod av nypotatis. Mums!
Väl hemma blev det sängen för mig, var sjukt trött och hade ont i huvudet. Älskling väckte mig efter en timme, bestämde mig för att gå ut och gå en härlig promenad. Vaknade till lite.
Sitter nu i soffan och känner att förkylningen är på g. Antingen beror det på att vi var barfota i trädgården eller så är det Louise fel då hon var genomförkyld.
Ikväll blir det chips&dipp, läsk och massa tv.
Vad ska ni göra? Festa? Mysa i soffan?

Trevlig kväll iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0