Cinderella story

Hallojsan...

Nu är jag hemma från kalaset i Grevie. Vi grillade, busade med vovvarna, åt god kladdkaka och kollade lite hockey. Grattis Sverige till bronset.

Sitter nu i min soffa, nyduschad, rakat benen och smörjt in mig med min favorit lotion. Känner mig lite fräschare nu.
Imorgon väntar jobb igen. Hade gärna velat vara ledig ett par dagar till. Nu är det 7 veckor kvar sen har jag semester. Fan vad gött det ska bli :) Ska njuta som aldrig förr..

Solen skiner ute och det har slutat att blåsa men jag orkar inte bege mig ut ikväll. Brukar få sån lite söndagsångest varje kväll för att man ska upp tidigt imorgon. Men men man ska inte gnälla. Lön på tisdag också ju :D
Ska bara ligga här hela kvällen och se A cinderella story klockan 21. Har sett den miljoner gånger men den är så mysig :)

Ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0