Äntligen Fredag

Då var det äntligen fredag :)

Lunchen är över och klockan tickar ner till hemfärd. Blir snabbt hem, byta om, hämta Elsa och sen blir det veterinären då hon ska få den årliga vaccineringen. Sen blir det lämna henne, hämta några kollegor åka till UB och där blir det lite afterwork med grillning och god dricka. Kommer bli en trevlig kväll. Känner mig dock rätt trött så blir inte sent. Ska upp tidigt imorogn, då blir det öppethus på Lindab. Ska bli kul att se hur det ser ut och funkar :) Blir en snabb runda in till stan och sen och handla lite. Ska på tjejkväll till Emelie på kvällen. Hon bjuder på mat och trevligt sällskap. Ser jag framemot, alltid kul att träffa nytt folk

Söndagen blir att provrida hästar, hem till mamma och lämna blomma. Sen blir det grillning i Grevie.
Oj vad jag är upptagen i helgen :) Kul...

vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 16:44:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0