100525

God middag bloggen...

Jag är så himla trött idag, sitter bara och gäspar och kan inte koncentrera mig alls. Synd eftersom man måste vara skärpt på mitt jobb hela tidme. Har iaf sålt en idag så man ska inte klaga...
Ska hem och sova sen, behöver det känner jag. Fast jag sover rätt mycket så vet inte vad det kan bero på.. Man blir kanske trött av att sova så mycket?

Ringde till en tjej som heter Åsa innan som hade mailat mig då hon vill ha hjälp med sina två hästar. Kommer nog bli att jag ska hjälpa henne med dom. Kul att det är två stora hästar som är inriktade på hoppning. Ska nog dit på torsdag och provrida :)

Har två timmr kvar nu nästan. Känner mig lite depp idag, inte alls på humör. Tror jag blir påverkad av vädret mer än jag tror.... Skönt att jag inte har något planerat idag, så blir bara att vara hemma och ta hand om mig själv. Imorogn blir det träning med Elsa igen...

Vi hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0