100517

Godkväll kära ni.

Jag sitter i soffan med Google i högsta hugg och försöker hjälpa min pappa. Han är uppe i Sundsvall och på väg hem med en bil han har gått och köpt sig. Den token. Han har kört hela dagen ifrån Umeå! Haha han gör allt för sina bilar han... Försöker hitta ett ställe nära E4an till honom där han kan sova i natt. Inte det absolut lättaste men tror vi har kommit fram till något rätt bra nu :)

Är det bara jag eller har inte denna dagen varit super seg? Tiden gick som en snigel på jobbet idag. verkligen det värsta som finns när man kollar på klockan och den har flyttat tig 10 min, när man tror det gått en halvtimme. Usch!
Som tur är så är det kväll nu och denna tråkiga tisdag är över. Nu väntar Onsdagen runt hörnet och halva jobbe veckan har gått. Känns som evigheter till fredag och helgen.
Vädret har dock varit liiite bättre idag men nu så har det blivit svart på himlen igen. Tråkigt.

Nej nu måste jag fortsätta hjälpa pappa. Godnatt på er



Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0