Värme!

Hejsan allihopa!

Så glad jag är idag :D Det är 16 grader varmt, solen skiner, fåglarna kvittrar och vår blommorna är på språng. Silken underbar dag.
Jobbt gick som en dans idag, fick in hela två stycken idag, oj vad glad jag blev. Mina första sälj. Första blev jag själa glad den andra blev jag helt chokad över :D Så lycklig jag är. Kommer klirraa gott i kassan dom extra slantarna :)

Nu har min själsfrände Annika precis varit här på en mysig fika, love you hone. Vi pratade om lördag, då jag och Andreas ska hem till dom på middag, kommer bli jätte trevligt.
Nu ska jag ut på en härlig promenad längst ån och gå inom Pauliné och säga hej, inte sett henne på länge.

Vi hörs sen, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0