Trötter

Fy fasen vad trött jag är nu. Är helt slut i huvudet och min hund vill bara busa med mig men jag orkar verkligen inte, stackarn. Hon förstår verkligen inte att jag inte vill, jag brukar alltid busa med henne annars. Känner bara för att gå och lägga mig, men lite väl tidigt. Ska kolla på det här nya programmet vid 8, Dating in the dark, har ni hört talas om det? Det verkar jätte kul att kolla på men skulle inte vilja vara med i det. Uch vad hemskt. Tänk att man inte ser människan man äter med eller så. Nej tack.
Sen börjar mitt favoritprogram idag, Desperate Housewives. Men tror faktiskt inte jag kommer kunna hålla mig vaken till dess. Klockan ringer faktiskt 6 imorogn.

Lite skön musik här på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0