Trevlig kväll

Så där nu är jag hemma från powerwalk och är frusen. Fy vad det blåser. Jag och Elsa gick nere vid ån och matade ankorna och det gillade inte Elsa. Hon ville antingen äta upp brödet själv eller jaga bort ankorna, haha knasiga hund.

Ska nu hoppa in i duschen, sen smörja in mig med en god lotion, lägga ansiktsmask tända lite ljus och dricka te. Får passa på när man är själv. Nu har snart tisdag gått och onsdag är här :) Skönt. Vill ha helg och ledighet.
Ska kurra ner mig i soffan och titta på halv åtta hos mig - 112, på liv oh död sen Desperate housewives. Efter det blir det sängen då jag ska upp tidigt imorgon för att jobba igen. Åh snart löning! katsching :D:D

Lite lugn och skön musik så här på kvällen, trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0