Trevlig kväll igår

Hejsan

Nu är det åter igen söndag och man är lite seg och trött idag, ovanligt på en söndag va? Middagen igår var riktigt trevlig, vi åt en god tre rätters middag, drack gott, spelade spel och hade allmänt roligt. Tack så hemskt mycket Annika och Alexander. Fick tyvärr inte med mig någon kamera men ska se om jag kan snylta några kort från Annika sen. Blev inte så sent och vi slutade  när vi hade det som roligast, så en perfekt kväll ska vara.

Nu ska jag städa och plocka undan lite. Måste fixa i klädkammaren, ser inte klokt ut där inne. Halva garderoben ligger i soffan, ny tvättat och veket nu ska det bara in klädkammaren.

Ska ut och gå en härlig promenad sen när jag blivit klar här. Får passa på medans det inte regnar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0