Thank gud its friday

God kväll mina vänner.

Känner att jag har dålig uppdatering men man orkar inte sitta vid datorn när man är sjuk. Börjar dock bli bättre nu, skönt, så slipper jag ligga hemma hela helgen. Är man ledig vill man ju hitta på saker inte ligga hemma och vara sjuk. Finns inget tråkigare
Idag har det varit jobb, vi hade eftermiddags möte som drog ut på tiden så slutade inte förräns 15. Slutar egentligen 14.30 på fredagar :)
Har nu på eftermiddagen ätit en god middag med älskling. Vatt ute och sprungit ( jag vet dåligt om man är sjuk ) duschat, lagt ansiktsmask och hoppat i pyjamasen. Nu sitter jag i soffan med en kopp te och väntar på att Lets dance ska börja. Blir en mycket lugn kväll och sängen tidigt. behöver min lediga tid :)

Imorgon ska jag in till stan en runda sen på kvällen ska vi hem till Andreas mamma på middag sen blir dt lite schalger fest nere hos Patrik och Anna :) Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0