Regn idag

Hejsan mina vänner.

Hur mår ni idag? Jag mår hur bra som hellst just nu :) Känner inte av huvudvärken för tillfället, peppar peppar ta i trä! Regnet duggar utanför mitt fönster och jag ser hur all snö bara försvinner bort, åh härligt.
Jag och älskling vaknade tidigt idag, jag gick ut på den vanliga morognrundan med hunden sen åt vi en god och nyttig frukost tillsammans. Vi har inte gjort mycket idag, bara legat i sängen och myst, underbart.

Har duschat och lite så nu, ska snart börja göra vid mig för att tillbriga kvällen hos mina föräldrar. Blir lite födelsedagsfirande där, min bror har fyllt 31! Gamla gubbe ;)

Ska nu tvätta min tjockaste, varmaste vinterjacka och hänga in i garderoben, tills den kommer till användning nästa vinter. Fram med vårjackorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0