Pimp my kitchen

Hallå alla.

Sitter nu hemma hos mina föräldrar, cyklade  hit direkt efter jobbet. Följde med mamma till Jysk där jag köpte nya stolsdynor till köket :) Svarta och tjocka är dom. Riktigt läckra. Kände för att piffa till i köket så kan ju börja med att klä om stolarna.
Så sur jag blev imorse, hade gjord emig fin, tatt på mig klänning och mina nya high heels och plattat håret och vad tror ni det gjorde när jag skulle till jobbet? Jo REGNADE!!! Fan så lack jag blev, men var bara till att hoppa upp på cykeln och gasa på alla vad jag kunde. Håret blev förstört och min klänning och strumpbyxor blev blöta annars klarade jag mig fint (!)
Ska nu slänga i mig lite mat sen cykla hem med alla mina saker och fixa massa hemma.
Har förresten en svart party klänning till salu om någon är sugen? Storlek 36 och aldrig använd. Lägger ut bild på den sen.

Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0