Happy day

Underbara dag!

Ny städad lägenhet, golvet luktar sommarblommor, Gyllene Tider står för musiken, ballkongen på vid gavel, solen gassar in genom fönstret. Sommar känsla till max! Ska nu bege mig ner till stranden och havet med hund och favorit tjejen Annika och gå en härlig promenad. Fan vad jag älsakr att våren är här!
Ge mig några grader varmare och bort med snön så skriker jag av lycka.

Måste också säga att fel låt vann igår. Anna gjorde super bra framträdande och låten var bra. Men skåning som jag är höll jag på Erik Saade och Ola :) Sötnosen Salem var också en klockren vinnare. Men som vanligt får Elaines favorit låtar aldrig vinna :(





Åh ge mig sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0