Första jobbdagen

Hallojsan..

Nu har jag kommit hem från jobbet. Första dagen och allt gick super. Var riktigt roligt faktiskt :)
På det igen imorogn.

Gud vilket fint väder det är idag :) Lycka. Man känner sig så glad och lycklig.
Ska strax möta upp Johanna för lite girl talk, alltid roligt. Vad har ni för planer idag? SKa ta mig en lång promenad ikväll iaf, det är ett som är säkert.
Kommer somna tidigt ikväll, har så himla mycket information i huvudet så vet knappat vart jag ska göra av allt.
Måste åka och handla till tjejkvällen också, får göra det på torsdag, för imorogn ska jag träffa Emelie på kvällen, hon måste få sin present som hon inte fick när hon fyllde år :)

Ska fixa lite nu, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0