Förbereder mig..

Det är halvt storm, det knakar i väggarna, snön yrar, jag sitter under en filt med en kopp te, nyduschad och luktar gott. Är lugn och samlad och är väl förberedd inför morgon dagen. Nu ska bara klockan gå så man kan få börja. Låter kanske helt sjukt men jag längtar faktikst riktigt mycket. Ska bli så himla roligt. Hoppas verkligen att allt går vägen.
Vad ska ni göra ikväll? Jag ska försöka hitta något lämligt att ha på mig, vill ju imponera så mycket som möjligt första dagen. Har ju en hel del att välja på så det blir säkert bra.

Såg precis reklamen av Alice i underlandet, åh vad jag vill se den. Någon som vill följa med?


Kommentarer
Postat av: sophia

Jag är på babe! den verkar skitbra, när är det premiär?<3

2010-03-02 @ 08:39:47
URL: http://sophialofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0