Början på veckan...

Hejsan

Ännu en måndag har paserat, jobbet gick bra, åkte direkt hem till mina föräldrar och åt. Sen var det bara hem och tvätta av sig smink, lägga ansiktsmask och måla om naglarna. Kände verkligen inte för att göra något idag.
Sitter nu i soffan och tittar på The simpsons. Rätt roligt om man inte har något annat för sig. Snart blir det halv åtta hos mig, tycker verkligen det är världens mysigaste program. På tal om mat så måste jag koka mig lite spagetti att ha med till lunch imorogn till jobbet :)

Kul att vara hos mamma och pappa nu för dom bygger helt och hållet om deras kök, ska bli jätte kul att se. Arbetsgubbarna var där nu ikväll och det är redan en stor förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0