27 Mars, 2010

Godmorgon mina vänner.

Sovit gott? Jag har sovit som en bebis, så skönt. Vaknade vid 9 och var ordentligt utvilad, regnet öste ner, smattrade ordentligt på rutan, ville bara gömma mig under täcket i Andreas famn men Elsa såg att jag var vaken och kom glatt viftande på svansen och överfall mig med morognpussar. Så var bara till att hoppa i regnstället och bege sig ut på morgon rundan. Så fort hom kom ut ville hon in igen, hon hatar verkligen regn. Men hade hon väl fått ut mig så kommer hon inte undan, hon sprang runt rundan, skönt :) Nu ligger hon i sin bädd och tycker synd om sig själv. Haha stackars liten. Lite vädersjuk idag :)

Jag har hunnit äta frukost, slänga in en maskin tvätt och börjat plocka undan lite. Blir städdag idag. Vill inte direkt vara ute. Så mörkt det är :/ Nästan som kväll, både ute och här inne i lägenheten. Mysigt om det hade vatt en söndag men en lördag vill man ju göra saker. Ska försöka dra mig till mina föräldrar sen och hämta lite saker.

Ikväll blir det middag hos Annika och Alexander, ska bli jätte trevligt, vad har ni för lördagsplaner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0