Summer in Skåne

Halloj bloggen.

Nu är det äntligen fredag. Solen steker som aldrig förr. Har fått fin färg och sommaren är äntligen här.
Har nästan två timmar kvar på mitt jobb innan jag beger mig hem och ner till stan där jag ska möta upp älskling och försöka hitta en doppresent till lilla Alice som döps imorogn i Halmstad. Ska bli trevligt. Hoppas att vädret håller i sig så man kan ha klänning på sig. 
På söndag blir det en liten tripp ner till Skanör där jag ska kolla på häst. Hittat en super fin häst som jag kommer förmodligen börja ta på foder. Det innebär att hästen fortfarande står skriven på ägaren och hon står för en viss del av kostnaderna. Vilket passar mig alldeles utmärkt. :) Vem vill inte ha häst och slippa betala för vissa saker? 
Så jag och Sophia beger oss neråt söderut tidigt på söndagmorogn. Hoppas verkligen att allt går vägen både med häst och att vi hittar :D

Vad har ni för trevliga planer?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0