Solsken

Hjälp så varmt det är idag! och jag sitter inne, framför en dator och pratar i telefon hela dagen! Baah blir galen vill ut i solen, ner till stranden. Men jobbet måste ju skötas snart är det ju slut :/
Får nöja mig med den timmen jag fick ute på gräsmattan under lunchen. Låg hela dagen igår och jag kan ju säga nu att jag inte är vit iaf :D
Känner mig extra sommrig idag, kort sommarklänning, ballarinas och blomma i håret. :)

Ska hem till mamma och pappa sen och slänga mig i solen tills vi ska äta. Jag älskar verkligen att sola. Är det fint väder i helgen ska jag pallra mig ner till stranden, måste ju bada.

Två veckor kvar, sen är det "semester" (!?) sak bli skönt att ha en heel sommar ledig och så får man betalt. Super bra. Har ni några planer under er ledighet?
Nästa vecka är det Båstad, ska nog dra mig dit en dag med tjejerna. Vill ju se Rix Fm men vet ej om dom ska dit?
Nej nu ska jag jobba lite till innan det är hemmfärd :) Todeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0