Grattis till studenten

FREDAG!

Fy bubblan vad skönt det är. Är så jäkla off idag. Kan inte alls koncentrera mig. Vet inte vad det är som gnager mig, kan vara vädret? Jag påverkas mer av det än vad jag trodde. 
Som tur är så blir det lite fest ikväll. Blir grillning och god dricka nere hos Anna och Patrik. Ska bli kul att få komma iväg lite, haha låter som om vi ska åka hur långt som helst , när vi bara ska ner för trappan ;) Närma och bra sen när man ska hem. Bara att ta hissen. 
Går ritkigt segt på jobbet idag. Inte en jäkel svarar. Vill bara hem. 
Ringde Lena precis och Walle är min om jag vill ha honom. Ska till honom i näsat vecka och rida han en gång till innan jag bestämmer mig helt. Måste prata med Björn också gällande boxplats. Börjar närma sig nu. 

Student idag med. Stackars dom att fira i detta vädret. Hällande regn och blåst. Jag saknar faktiskt min men är ändå glad att det inte är jag. Att vakna upp dagen efter och inte veta vad som händer härnäst. Usch den tanken var jobbig. Men visst dagne var förbannat rolig. Det måste jag erkänna. 
Ska inte ner och kolla på dom. Det regnar och plus så jobbar jag till halv tre. Kommer ändå få se dom så mycket ikväll när dom beger sig till Bahnhof. Lär väl inte få sova inatt av alla " FÖR JAG HAR TAGIT STUDEN FY FAN VAD JAG ÄR BRA!" Oj vad jag gläds åt dom.... Välkomna till arbetslivet och allvaret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0