En ny vän

God kväll.

Jag har varit  duktig idag. Städat, tvättat, handlat och röjt i lägenheten. Tog mig en lång promenad tillsammans med Emelie. Vi satt i gräset på Tullakrok och bara njöt av solen och snackade massa. En ny funnen vän. En vän som kommer stanna. En vän som ställer upp.
När klockan blev mycket begav vi oss hemåt. Åt en härlig söndagsmiddag. Trött och lite små frusen la jag mig i soffan efter middagen och höll nästan på att somna.
Tog mig en lååång dusch, rakade benen och gjorde hårinpackning. Smörjde in mig med brun utan sol och sitter nu i soffan och ska måla naglarna. Måste ju förbereda sig inför midsommar på fredag.

Jag ska fira in sommaren med ett gäng härliga människor hemma hos Louise och Andreas mamma.
Det blir spel, dans och musik hela natten lång. Vi ska äta nypotatis, jordgubbar och dricka gott Róse vin.
Åh vad jag längtar. Det verkar också som att det ska bli fint väder. :D

Nu ska jag se en film med Andreas. Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0