Dropp dropp

Regniga tisdag. Fy fan vad det regnar! Det har regnat nån stopp sen i morse. Verkligen jätte roligt.
Sitter på mitt jobb nu, två timmar kvar och sen blir det hem. Som tur är så hämtar min pappa mig så slipper jag bli blöt. :) Så snäll så. Cyklade dock imorse när det var som värst, Elsa var sur och ville inte skynda sig. Kom hem till mamma, hade regnkläder på mig men hjälp vad blöt jag var. Hängde kläderna på tork och min mamma tyckte nog synd om mig för hon skjusade mig till jobbet :) Så slapp jag bli ännu mer blöt.

Ringde precis till Lena som har Walle. Det skulle tydligen komma en tjej till och provrida så det bli lite fight mellan henne om mig nu. Men jag känner mig ganska så säker på att jag kommer få honom. Lena ska iaf ringa mig nu i veckan och ge besked :) Håller tummarna.

Nu ska jag fortsätta sälja. Vi kör tredagars tävling i lag, svara på frågor. Ju mer rätt man har desto bättre. Det lag som har flest poäng vinner varsen vinflaska. Snacka om att alla är på hugget!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0