Äntligen lite frisk...

God kväll kära ni.

Onsdagen har passerat förbi. Imorgon är det jobb igen. Tillbaka till vardagen. Två dagar kvar sen är det helg. Ska bli himla skönt. Jag vet jag borde inte gnälla, har ju varit hemma i två dagar nu men man kan inte jämföra lediga dagar med sjukadagar. Har bara legat i soffan, sett tv, sovit och tyckt synd om mig själv.
Idag är enda dagen då jag har kunnat röra mig och varit någorlunda pigg. Var en snabbis i blomsteraffären och köpte finfina blommor till balkongen. Nu är den också sommar och fin. Och på tal om sommar, vilket jävla underbart väder vi har :D Hoppas verkligen att det håller i sig nu. Behöver lite soliga dagar och få en fin bränna. :)

I helgen blir det dop i Halmstad. Vi beger oss redan 10 från Grevie, alltså ännu tidigare hemmifrån. Suck.
Men men, man ska inte klaga. Trevligt att det händer något.
Har inget annat planerat i helgen, förutom lite hundträning på söndag. Så skönt.

Nu ska jag se halv åtta hos mig, tycker verkligen det är super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0