100623

Hej mina vänner..

Onsdag, lill lördag och vanlig tråkig dag. Trodde solen skulle skina idag men nej då, ge oss moln och kvavt väder istället. Vart blir sommaren av?

Jobbar på som vanligt idag, får passa på innan det är slut. Semestern närmar sig med stora steg och jag ser framemot en varm solig sommar med min älskade sambo och vänner. Tänker inte på allt det negativa som finns i verkligheten. Får leva i min fantasi hela sommaren tills jag är tillbaka på jorden igen.

Midsommar på fredag, ser verkligen framemot det. Största problemet nu är nog vad sjutton ska jag ha på mig?!
Blir till att tömma garderoben från golv till tak och se vad som gömmer sig där.

Ska fortsätta jobba nu innan jag beger mig hemmåt.
Todiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0