100616

Vilket underbart väder. :D
Har precis kommit in från en 45 min i solen under lunchen och jäklar vad solen tar. Älskar sommaren.
Jobbar två timmar till sen ska jag ner till polisen. Nej jag har inte varit olydig , ska bara ta mig ett litet pass. Åker ju till Kreta i sommar och mitt nuvarande pass har gått ut för typ tre år sedan ;) Haha seg jag är...

Måste bara säga att SATC2 var för jävla bra :D En riktig girly film. Jag gillade den skarpt och den ska verkligen hem till mig sen när den släpps på film. Blir en trevlig tjejkväll med brudarna sen :)

Blir bara mamma och pappa sen i eftermiddag. Ska försöka hinna sola lite till. Hann ju inte få så mycket sol innan.

Nu ska jag jobba vidare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0