100729

God morgon.

Sitter i min soffa och tar igen mig lite. Var ute och joggade i morse och jisses vad trött jag blev. Det är verkligen super skönt att känna hur pulsen stiger, svetten stiger och benen börjar få mjölksyra, NOT. Men man känner sig som en fighter. Även om allt känns jobbigt med andning och ben så ger jag fan inte upp. Jag ska igenom den rundan. Stolt över mig själv.
Tog mig en lång dusch efter och gjorde mig en nyttig frukost. Har precis sett klart Våra bästa år, och vilket skit program det egentligen är. Haha. Så dåligt. Även blir man fast när man börjat titta.

Nu ska jag plocka undan lite i köket sen ska jag ta itu med min klädkammare. Den ser verkligen inte nådig ut. Se hur mycket kläder som måste slängas.
Ska ta mig till systemet sen också, måste handla vin till lördag då jag ska på bf night hos Annika.
Promenera upp till mina föräldrar ska jag också hinna med. Oj jag måste sätta fart.

Vad har ni för planer inför dagen?

Kommentarer
Postat av: Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 @ 14:55:52
URL: http://idiotenstankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0