Pain

God kväll. Jag har precis kommit innan för dörren efter att ha slutat jobba. Riktigt seg dag idag måste jag säga. Jobbedagen började INTE bra. Efter 10 min brännde jag sönder mig. Jag höll på att göra rent fritösen när de hårda värmeslingorna PLASK ner i den jätte varma oljan och jag fick allt över mig. Behöver jag säga att jag ser ut som en flammande hummer?! Hela min högerarm,mitt bröst, hals och lite av haka blev helt förstört av den 200 gradiga oljan. ONT! Har gått och sprayat aloevera kylarspräj på mig hela kvällen och hoppas innerligt att det går över snart. Kan inte vistas i värma miljöer då det gör super ont. Kan vara glad att det är 10 minus grader ute idag....pain

Är iaf ledig imorogn. Skönt! Ska fika med Emelie och göra ett besök hos min frisör. Om man kommer utanför dörren vill säga... Ska visst bli oväder, och det gillar inte jag!
Ska fortsätta tycka synd om mig själv nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åh det hade vart great gumman! Har hellre dig som medryttare än ngn random :)

2010-01-27 @ 09:19:26
URL: http://sophialofmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0