Mys i soffan

Tjohoo Snö! visst älskar man bara snön! NOT!! Jäkla väder ute och plogbilarna går varma. Märks knappt att dom har varit här. Hoppas verkligen inte att det blir mer. Gick en runda till Netto innan med Elsa och hon syns inte där ute. Liten hund eller bara mycket snö?
Har nu ätit lite middag själv i min ensamhet, fullkornspasta och grönsaker. Mums. Ligger nu i soffan och kollar Room raiders. Inte direkt mitt favoritprogram så blir nog slänga in en bra film istället och njuta av mina ostbågar jag köpte innan :)
Har fikat med Emelie idag. Alltid lika mysigt att träffa henne. Synd man inte träffas oftare. Vi satt nog på EH i tre timmar! Pratade om allt. Härligt.
Mötte sen upp Annika som följde med mig till frissan där jag fixade brynen, sen plummsa vi hem till mig och drack te och snackade skit. Att träffa två av sina favorit brudar på samma dag är inte dåligt.
Ska nu ta en varm dusch, ( försöka för mina brännmärken :( ) lägga en ansiktsmask sen inta soffläge. Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0