Kall dag

Kallt!

Var ute och gick en lååång runda innan med Elsa, vi var nere vid stranden och gick, eller ja vi gick på havet! Hela Öresunds vatten ligger under is och snö, hur coolt som helst. Elsa tyckte det var ytterst roligt att halka runder på isen då hon inte förstod att det var is, haha som jag skrattade. När vi väl var hemma åt vi en god semla och drack te, behövdes då jag frös rätt bra!
Annars har jag inte gjort mycket nytta idag, bäddat rent i sängen och tvättat lite.
Såg en film tillsammans med Andreas men jag somnade dock rätt snabbt! Illa om man ska upp tidigt och jobba imorogn. Illa, illa! Har målat naglarna röda och nu ligger jag på min fluffiga matta tillsammans med Elsa och kollar på Americas funniest homevideos :)

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0