Döds trött!

Jävla huvudvärk jag fått! Har jobbat hela dagen och har inte slappnat av förräns nu. Det känns i hela kroppen ska jag säga. Kommer somna tidigt idag.Gör absolut ingenting för jag ska upp och jobba imorgon igen. Har ett sånt roligt 8-20 pass. 12 hela timmar! Alltid lika roliga.

Ikväll ska jag bara ligga i soffan, äta godis och titta på Desperate Housewives säsong 5 som damp ner i brevlådan igår. :) Men först kommer min bror hit och hälsar på en liten stund. Man får passa på medans han är hemma.
Känns nu som om mina lediga dagar är långt härifrån, känns både jobbigt men ändå bra med tanke på pengarna som kommer in. Det första jag ska köpa efter alla räkningar och så är ett par jeans! Skriker om deras frånvaro.
Ska nu fortsätta mysa. Trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0