Cashing!

Det är löning! Finns det en skönare känsla än att veta att en massa pengar ligger och gottar sig på mitt konto nu! Gud vad jag inte saknar att vara arbetslös :D Jag ska inhandla mig ett par jeans så fort jag blir ledig. Ska iväg och handla lite inredning med älskling på fredag, får se om det blir en shopping runda (kläder) också? Hade inte suttit fel. Har dock ett fiiin fiint paket från HM som ska pimpla ner i min brevlåda. Okej kläderna kommer inte förräns i MARS! Men där ligger en massa gott och väntar på mig. Och det går en hel del pengar med. Aja kan man spendera så gör man :D
Har iaf precis kommit hem från jobb. Har duschat, ätit lite champinjoner och ligger nu nerbäddad i soffan med min lilla fyrbenta vän. Kollar något skit på tv och väntar på att min sambo ska komma hem. Imorogn ska jag gå upp med Elsa till mina föräldrar som ska ha henne för att jag jobbar kvällen, igen! Aja, så är det.

På onsdag är jag ledig och då blir det mysig fika med Emelie och så ska jag till min frisör och fixa ögonbrynen lite :)

Godnatt!


Elsa och husse spelar dator. Visst ser hon road ut? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0