30 Januari, 2010

God morgon.
Uppfriskande! (bokstavligt talat) morognpromennad började denna dagen med. Slängde in en maskin tvätt när jag kom hem och håller nu på att fixa lite frukost. Ska väcka min kära sambo som är en ritkigt sjusovare, lite trist ibland.
Idag har vi inte mycket inplanerat, ska städa och fixa lite nu på förmiddagen. Ringa till HM som ville mig något. Annars har jag inte mycket att göra. Skönt. Sista lediga dagen innan jobb imorogn. Ska visst får hjälp av någon tjej jag ska lära upp. Får hoppas det går bra :)

Sitter och tittar på när snön trillar som snöfall från taken, tur man inte står där Kommer rakt ner till grannen, haha.
Hoppas det smällter bort och inte kommer tillbaka något mer.

Aja, ska äta lite frulle nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0