16 januari

Godmorogn eller god morogn? Hur stavas det?
Jäklar vad kallt det är ute :O Blåser riktigt mycket och inte alls trevligt. Tur att jag är ledig hela dagen och inte behöver göra någonting alls. Känns riktigt bra.
Igår kväll var jag hemma hos Johanna och firade hennes födelsedag. Det var himla trevligt.  Det blev armband och halsband som present, och vi åt en riktigt god middag och tårta! Blev även mumsigt vin till det. En riktigt trevlig kväll med andra ord. :)
Imorogn bir det jobb exakt hela dagen, älskar verkligen dom söndagrna! NOT!. Men bra med cash sen.

Ska gå och väcka min sambo nu så vi kan äta lite frukost. Ska slänga in lite tvätt också. Får vara lite duktig idag!



Jag och Johanna i sommras! Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0