14 januari

God kväll!

Jag har precis kommit hem efter att ha slutat jobba och varit ute med hundarna. Är nu ledig i två dagar och det känns super! Behöver verkligen det, jobbat mycket nu. Men måste dock upp tidigt imorgon, vi ska ha personalmöte 8.00! Inte speciellt roligt eftersom det är min lediga dag och måste så gå upp mitt i natten, nästan iaf. Men på ett sätt är det bra för då kommer jag upp i tid och hinner göra saker på dagen. Måste iväg och storhandla, har ingen mat hemma. Fixa present till Johanna och göra lite ärenden i stan.

Sitter nu i soffan och ska snart gå och tvätta av mig och hoppa i pyjamasen och fortsätta kolla på Desperate housewives säsong 5, älskar den säsongen! Godnatt, vi hörs.



Hot mama´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0