11 januari, 2010

Oj vilken dag! Den började väldigt lugnt här hemma med massa soffa mys och promenader med hundarna.
Begav mig sen till jobbet där det kändes som kaos när jag kom! Men allt löste sig till slut och flöt på bra. Hade ganska mycket att göra på kvällen så tur My kom som en räddande ängel och serverade. Så kunde jag enbart lägga engeri på buffén och det behövdes. Men allt gick fint och jag har precis kommit hem. Ska ta mig en snabb dusch nu sen krypa ner i sängen och se lite tv. Blir kanske lite skvaller läsning med ;) I like!

Imorogn är det ännu en dags jobb. Skönt att det är sista innan 1 dags ledigt. Och som tur är har ingen bokat buffé så det blir förhoppningsvis en lugn kväll.
Blir frisörbesök hos min kära kusin på torsdag :D Och fredag blir det födelsedags middag och vin drickande hos Johanna baby! Måste hitta en present till henne med. Har lite att se framemot iaf :)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0