Bakis..

God morgon..

Hur mår ni idag? Jag kan ju säga att jag inte mår särskillt bra, är duktigt bakis idag :( Den sista flaskan champagne behövdes inte men kul hade vi :D Tack för en otrolig kväll gumman.

Idag kommer jag ligga i soffan hela dagen och inte göra mycket nytta. Se några filmer och äta massa onyttigt, som man brukar vilja göra när man är bakis...

Tänkte jag skulle svara på Dagens fråga som jag fick igår. Den löd om jag håller på med någon sport eller aktivitet?
Jag tränar inte utan jag får min motion genom långa promenader med min hund. Vi går alltid två timmar om dagen, ibland mer. Det kostar inget och det är skönt. Sen håller vi på med agility. Två dagar i veckan, har dock lite uppehåll nu på grund av vädret. Har även ett brinnande intresse för hästar men är hästledig för tillfället.
Det är väl det som jag håller på med :)
Något mer ni undrar över så är det bara till att fråga, jag svarar gärna :)

Nu ska jag ut och kissa hunden sen sova en stund så man kan förhoppningsvis vakna utan huvudvärk

Här rider jag min förra häst Madonna

Jag och Madonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0