krydd tjej

god kväll...

Sitter nu i min mysiga soffa, dricker varm choklad och äter rostad macka, mums!
Kollar igenom bilder på datorn och gud vilka minnen! Allt dyker upp och man saknar några av stunderna. Tjejkvällen hos mig, skolan, julen, studenten,balen och alla miljoner fester. Finns även bilder på "fjortis Elaine" som ni absolut inte får se :D Även dom är roliga. På tal om minnen så hörde jag denna låten på radion idag. Gud vad jag älskade dom när jag var liten, eller ja vilken tjej gjorde inte? Jag och några tjejkompisar var dessa i skolan, då vi klädde oss som dem, sjöng på rasterna och var " Mini Spice Girls" Riktigt härliga minnen. Jag kommer ihåg att jag var Geri, bara för att vi båda vad readheads :) Vi cyklade alltid hem till någon efter skolan och tränade sen visade vi upp det på skolan på våra "konserter" :)

Har ni någon crazy love till någon kändis/grupp?








Elaine " Wannabe Ginger Spice"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0