Tisdag

Hallojsan!

Är hemma hos mina föräldrar nu. Eftersom varken tv eller internet fungerar hemma hos mig så fick jag pallra mig hit. Alltid skönt med lite sällskap. Sitter på mitt gamla rum just nu, som numera är min lillebrors, söker lite jobb, snackar skit med sophia och ser någon konstig film som jag verkligen inte förstår något av. Tur jag tog med Sex and the city så vi kan kolla in den istället.
Satt och planerade in en resa med mamma innan. Blir jag, Andreas, mamma, pappa , Anton och Sophia som förhoppningsvis drar titt Kreta i slutet av Augusti. Fy fan vad det hade varit skönt :)

Mamma och pappa har fått hem ny soffa idag och den är riktigt fin :) Svart skinn är aldrig fel...

Ska nu äta lite hembakad äppelpaj med vaniljsås, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0