söndagskväll

God kväll

Jag mår bättre nu men är trött och törstig. Förstår inte hur man kan bli så törstig när man dricker så mycket.
Har bara legat i soffan hela dagen lång och tyckt synd om mig själv. Sett lite filmer, sovit och har fått i mig lite mat nu på kvällen. Har inte kunnat äta på hela dagen. Dumma dumma alkohol. Men oj vad roligt man har under tiden :D

Vad har ni för planer ikväll? Det blir Blåsningen för min del. Sen sängen tidigt. Måste upp i tid imorogn och vänja mig vid tidiga morgnar. Börjar ju jobba på tisdagmorogn. Blir till att tvätta och sånt imorgon så man har lite kläder att använda i veckan. Ska hem till mina föräldrar också och hämta min cykel, blir cykla till jobbet hädanefter.

Ska fixa mig lite isvatten, skala en apelsin och fixa med fotbadet nu. Lite söndagsmys så här i slutet av veckan är toppen! :)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej,vilken fin blogg du har! :)



Var gärna med i min tävling veckans BLOGG

klicka in till mig för att anmäla dig :) Första pris är

länkning med bild en hel vecka på min blogg! Lycka till!! =D

2010-02-28 @ 20:20:35
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0