Snöstorm, igen

SNÖ! snö, snö och ännu mer snö. Jag får panik och vil bara skrika, jag hatar snön och vill bara ha sommar..
Det är riktig snö storm ute och jag sitter ihop kurrad i soffan och tittar ut :( Ingen vacker syn, eller jo vackert är det men våren och sommaren känns så långt borta...
Var hos mina föräldrar nu på kvällen och åt mamma mat :) Mums.. Mammor kan laga mat dom <3
Satt även och pratade om en massa viktiga saker som jag inte tänker dra upp här och nu, en annan dag möjligen..
Min kära pappa skjusade mig hem, och det gick inte snabbt. Vi såg nästan ingenting, lite läskigt..

Idag har jag ringt viktiga samtal vatt på ett möte och kännt mig allmänt vuxen.
Lekte med Elsa i parken innan, kastade boll ( blev till is efter ett tag ) och hon hade så roligt. Nu ligger hon här och sover och är helt utmattad efter den händelserika dagen.

Jag ska krypa upp i Andreas famn, titta en film och bara vara nära honom. Älsakr dig babe, och det vet du!

Trevlig kväll :)



Ge mig lite vår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0